همه چیز در مورد سامسونگ گلکسی اس ۴ – Samsung Galaxy S4
 
تکنولوژی جدید

 samsung-galaxy-s-4-2-of-35

 دیروز ۵ شنبه ۱۴ مارس ۲۰۱۳ برابر با ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ سامسونگ از اسمارت فون جدید و پرقدرت خانواده گلکسی با نام گلکسی اس ۴ – Galaxy S4 رونمایی کرد. گلکسی اس ۴ راه گلکسی اس ۳ – پرفروش ترین اسمارت فون موجود در بازار اندرویدی – را ادامه خواهد داد، با این تفاوت که این اسمارت فون جدید به همراه خود ویژگی های منحصر به فردی را آورده که پیش از این در هیچ یک از گوشی های سامسونگ دیده نشده بود.

در نگاه اول ممکن است اس ۴ را با اس ۳ اشتباه بگیرید چرا که از لحاظ ظاهری به هم بسیار شبیه هستند، البته ناگفته نماند که این اسمارت فون تازه وارد از مدل قبلی خود هم باریک تر است و هم صفحه نمایش ۵ اینچی دارد. گلکسی اس ۴ کاملاً از پلی کربنات ساخته شده و در دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش این تلفن همراه با کیفیت ۱۰۸۰p عرضه می شود و از نوع سوپر امولد Super AMOLED خواهد بود. سامسونگ، گلکسی اس ۴ را با توجه به بازاری که آن را عرضه می کند تفکیک کرده و بسته به آن دو نوع پردازنده برای این اسمارت فون تدارک دیده: گلکسی اس ۴ یا با پردازنده ۸ هسته ۱٫۹ گیگاهرتزی عرضه می شود و یا با پردازنده ۸ هسته ۱٫۶ گیگاهرتزی. البته در همه جا این تلفن همراه با رم ۲ گیگابایتی خواهد آمد.

در اس ۴ به خاطر وجود IR – blaster می توان آن را تبدیل به کنترل از راه دور تلویزیون تبدیل کرد. این تلفن با داشتن نرم افزار WatchOn می تواند به عنوان یک راهنمای مجازی برای استفاده از تلویزیون مورد استفاده قرار بگیرد.

باتری این تلفن ۲۶۰۰ میلی آمپری خواهد بود. البته سامسونگ اعلام نکرده که این باتری چقدر عمر دارد اما کره ای ها گفته اند که زمان کار با این تلفن به خاطر ظرفیت بالای باتری آن زیاد خواهد بود.

SamsungCamera1

دوربین گلکسی اس ۴ هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ نرم افزاری رشد بسیار زیادی کرده است. دوربین پشت این تلفن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن دو مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین این تلفن همراه ویژگی جالبی دارد با نام دوال شات DualShot که آدم را به یاد دسته های دوال شاک پلی استیشین می اندازد. دوال شات و یا عکاسی دوگانه به کاربر اجازه می دهد تا هم زمان هم از دوربین جلو و هم دوربین عقب عکس گرفته شود و بعد این عکس ها با هم تلفیق شده و یکی شوند.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این دوربین، حالت سینماگرام Cinemagram است که با استفاده از آن می توان یکی از قسمت های عکس گرفته شده را برداست و حرکت داد، بدون آنکه اجزای دیگر تکان بخورند.

گلکسی اس ۴ با اندروید ۴٫۲٫۲ آمده که در حال حاضر آخرین ورژن اندروید به حساب می آید. به جز ویژگی های جدیدی که در آخرین ورژن اندروید موجود است، یک سری نرم افزار مخصوص گلکسی هم با این گوشی آمده که باعث می شود گلکسی اس ۴ یک سر و گردن از بقیه تلفن ها بالاتر بایستد.

گلکسی اس ۴ با داشتن ویژگی Smart Scroll feature به شما اجازه می دهد تا با کج کردن گوشی بتوانید صفحات وب را بالا و پایین کنید. با داشتن ویژگی Smart Pause می توانید صفحه نمایش گوشی را با چشم کنترل کنید. همچنین با استفاده از ویژگی Smart Video می توان دیدن ویدیو را کنترل کرد. با این ویژگی می توان ایستادن و یا پخش کردن ویدیو را با نگاه کردن به صفحه کنترل کرد.

با وجود Group Play می توانید موزیک، عکس و یا بازی های خود را با افرادی که اطراف شما هستند به اشتراک بگذارید. حتی می توانید با این ویژگی هم زمان یک موزیک را با گوشی های اطراف خود پخش کنید و براحتی آن ها را به یک سیستم پرقدرت سراند تبدیل کنید.

ویژگی Air View با نگه داشتن انگشت بالای صفحه نمایش کار می کند. اگر انگشت خود را بالا نگه دارید می توانید یک ایمیل، عکس و یا … را بزرگتر ببینید. همینطور با این ویژگی می توانید آهنگ ها را عوض کنید، صفحات وب را بالا و پایین کنید و یا به تلفن جواب دهید.

با ویژگی S Health هم می توانید مراقب سلامتی خود باشید و حواستان به غذایی که می خورید باشد. با ویژگی S Translate هم می توانید ایمیل و یا اس ام اس خود را به یکی از ۹ زبان موجود ترجمه کنید.

در زمان رونمایی از گلکسی اس ۴ گفته شد که این تلفن از اوایل آوریل (اواسط فروردین ۱۳۹۲) به بازار عرضه خواهد شد.

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 194
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 58691
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1